    From: Mikołaj <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o dzieło -> przyjecie dzieła
    Date: 11 Aug 2006 12:19:50 GMT

    pią, 11 sie 2006 o 13:31 GMT, Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Pytanie zasadnicze, jakie mieliscie w umowie możliwości zerwania tej
    > umowy. Co pod to podpadało. Jakie były ustalone umowne kary za
    > jednostronne (bez porozumienia) zerwanie umowy.

    o zerwaniu z naszej strony nic nie bylo, jezeli zerwalby ja zamawiajacy to
    musi zaplacic kare stosowna do stopnia wykonania dziela...

    > Dalej czy w umowie byla zaznaczona mozliwosc przedluzenia czasu trwania
    > umowy.

    nic takiego konkretnie nie bylo, tylko punkt o odliczaniu od wynagrodzenia
    2% za kazdy dzien pracujacy po terminie podanym w umowie

    > Jesli np. byla mozliwosc przedluzenia terminu i takowe wlasnie
    > nastapilo, to zleceniodawca musi zaplacic umowna kare za zerwanie umowy
    > a nie zleceniobiorca.

    jest juz po terminie podanym w umowie, nie bylo zadnego przedluzenia na
    pismie

    I teraz chca rozwiazac umowe i odszkodowania, teoretycznie aplikacja jest
    do skonczenia, ale zakladam ze zamawiajacy bedzie robil wszystko zeby jej
    nie przyjac

    Pozdrawiam
    Mikołaj