    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o dzieło - oszukany :-(
    Supersedes: <m8nb8x1tqwe5$.dlg@elektro-instal.com>
    Date: Fri, 13 Aug 2004 11:27:43 +0200

    Dnia 13 sie o godzinie 09:37, na pl.soc.prawo, wirtualna napisał(a):

    > Twojego
    >
    > nie bardzo rozumiem, co masz na mysli

    Dokładnie to co napisałem, czyli Twoim zdaniem żeby pracodawca lepiej
    zapłacił należne pieniądze pytającemu bo jak nie to ten mu zrobi koło
    "ogona", ponieważ _może_ zajść sytuacja iż zleceniodawca dopuścił się
    naruszeń przepisów?
    Jeżeli zapłaci to pytający będzie siedział cichutko i zleceniodawca będzie
    mógł kolejne osoby orżnąć w taki sam sposób.

    > - pisalem, ze jesli ta umowa o dzielo
    > byla w istocie umowa o prace, to pracodawca nie dopelnil wielu swoich
    > obowiazkow - np. nie przekazal swojej czesci skladki na ZUS, nie oplacil
    > wypadkowego, nie skierowal na badania, co jest powaznym uchybieniem i moga
    > byc z tego duze problemy - dlatego sugerowalem dogadanie sie z pracodawca,
    > aby zaplacil wreszcie nalezna kaske, bo jesli tego nie zrobi, to bedzie mial
    > wiekszy problem, niz mu sie wydaje.

    Pomimo wypłacenia zaległych pieniędzy przez zleceniodawcę i tak pytający
    mógłby sprawę "pociągnąć" by inni ludzie nie mieli takich przypadków jak on
    albo jeszcze gorszych. Jeżeli pytający weźmie kasę i sprawę oleje to
    pseudo-przedsiębiorcy będą nadal żerować na takich rodakach.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany