  • Data: 2004-08-13 09:22:26
    Temat: Re: Umowa o dzieło - oszukany :-(
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13 sie o godzinie 09:37, na pl.soc.prawo, wirtualna napisał(a):

    > Twojego
    >
    > nie bardzo rozumiem, co masz na mysli

    Dokładnie to co napisałem, czyli żeby pracodawca lepiej zapłacił należne
    pieniądze pytającemu bo jak nie to ten mu zrobi koło "ogona", ponieważ
    _może_ zajść sytuacja iż zleceniodawca dopuścił się naruszeń przepisów.
    Jeżeli zapłaci to pytający będzie siedział cichutko i zleceniodawca będzie
    mógł kolejne osoby orżnąć w taki sam sposób.

    > - pisalem, ze jesli ta umowa o dzielo
    > byla w istocie umowa o prace, to pracodawca nie dopelnil wielu swoich
    > obowiazkow - np. nie przekazal swojej czesci skladki na ZUS, nie oplacil
    > wypadkowego, nie skierowal na badania, co jest powaznym uchybieniem i moga
    > byc z tego duze problemy - dlatego sugerowalem dogadanie sie z pracodawca,
    > aby zaplacil wreszcie nalezna kaske, bo jesli tego nie zrobi, to bedzie mial
    > wiekszy problem, niz mu sie wydaje.

    Pomimo wypłacenia zaległych pieniędzy przez zleceniodawcę i tak pytający
    mógłby sprawę "pociągnąć" by inni ludzie nie mieli takich przypadków jak on
    albo jeszcze gorszych. Jeżeli pytający weźmie kasę i sprawę oleje to
    pseudo-przedsiębiorcy będą nadal żerować na takich rodakach.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany