  • Data: 2005-02-22 08:05:33
    Temat: Re: Umowa o dzieło a ubezpieczenie zdrowotne
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jolanta Pers napisa?(a):

    > rajusan <b...@p...fm> napisa?(a):

    > Dziecko drogie, czy Ty w ogóle wiesz, co to s? i jak funkcjonuj?
    > _ubezpieczenia_?
    >
    > JoP
    >
    > --
    > Wys?ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

    Tak sie sklada ze wiem co to jest i jak dziala. Ale badzmy realistami. Kazdy
    wiekszy zabieg w szpitalu konczy sie daniem odpowiednio grubych kopert lekarzom.
    Wiec nie mow mi ze jestem dziecko. Gdybym w jakis inny sposob odkladal te
    pieniadze, ktore widze na rocznym picie, a jest ich pokazna kwota (az sie chce
    plakac, bo nic z tych pieniedzy nie ma, wlasnie slysze w radio, ze w jakims
    szpitalu beda robic galerie i kupowac obrazy), to sam moglbym sie leczyc i
    wiedzialbym za co i komu mam zaplacic zebym byl zdrowy.
    Pozdrawiam!
    rajusan