    From: "BoJo" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o dzieło [POTRZEBNA POMOC]
    Date: Thu, 31 Jul 2003 23:52:36 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@nat01.promax.media.pl

    > Umowa o dzieło to generalnie umowa rezultatu w odróżnieniu od umowy
    > zlecenia, która jest umową starannego działania.
    > Umowa o dzieło polega na wykonaniu pewnego dzieła (to już masz element
    > zlecenia - zamawiający zleca, a wykonawca przyjmuje do realizacji dzieło
    > pt......)
    > Umowa o sporządzenie programu informatycznego to najczęśćiej umowa o
    > dzieło, które może (ale nie musi, gdyż może to być uregulowane w
    oddzielnej
    > umowie) zawierać w sobie elementy umowy licencyjnej z prawa autorskiego i
    > regulację co do know how.
> [...]

    A know now określa nam, że jeżli użyje pomysł w danym programie to już
    nigdy tego nie będe mógł użyć tego pomysłu w innych zleceniach?
    Wg mnie powinienem zachować tajemnice, ale te co są mi powierzane i
    informacje w jaki sposób program został napisany a nie, że nie moge kiedyś
    tam napisać dla kogoś innego (coś podobnego) z tym, że nie użyje całości ani
    części kodu źródłowego w rozumieniu moim CTRL+C i CTRL+V lecz napisane od
    nowa i o inaczej wyglądającym kodzie.