  • Data: 2003-07-31 14:10:56
    Temat: Re: Umowa o dzieło [POTRZEBNA POMOC]
    Od: "BoJo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Badz twardy, negocjuj. Mozna sobie zawrzec taka umowe jaka sie chce (to
    znaczy na jaka obydwie strony sie zgodza) - wyjatki sa tylko nieliczne.
    Jesli zgodzisz sie na darmowa harówe przy kazdym problemie z programem to
    nikt inny nie bedzie sobie "pluł w brode" - tylko Ty.

    Negocjacje trwają ostro lecz interesuje mnie co w takich umowa zazwyczaj
    jest?
    Czy jak mu przekaże kod źródłowy to może bez mojej wiedzy modyfikować? Wtedy
    wypuści wersję nie działającą a w umowie jest że daje np. gwarancję na 1
    rok. Zresztą jakoś w tym necie szukam informacji i nie ma takich umów (nie
    znalazłem) że ktoś komuś npisał program i za darmoche aktualizuje. Jedynie
    co to jest kwestia że ma ileś dni na przetestowanie i zapoznanie się. W tym
    czasie ja musze usunąć przelkie usterki a później to za ka$e już (no chyba
    że jakieś błędy "krytyczne ;) )

    Prosze o jakieś texty lub przykłady umów, punktów na które warto zwrócić
    uwagę.