  • 1. Data: 2003-03-26 22:20:12
    Temat: Umowa o dzielo
    Od: voice <v...@W...o2.pl>

    czesc!

    Nie wiem czy na dobra grupe trafilem...
    I jesli to bedzie NTG to przepraszam i prosze o wzkazanie odpowiedniej
    grupy.

    Chodzi o to ze nigdy jeszcze nie pracowalem na zadna umowe... jestem
    jeszcze studentem. Ale teraz przyszla koniecznosc pracy na umowe o dzielo.

    Czy zeby taka umowe moc zawrzec, musze pracodawcy podaj moj NIP (ktorego
    zresza nie mam). A jesli tak, to jak taki numer uzyskac? gdzie? i jak
    dlugo bede musial na niego czekac?

    z gory dzieki za pomoc
    --
    Pozdrawiam,
    voice

  • 2. Data: 2003-03-27 05:56:08
    Temat: Re: Umowa o dzielo
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "voice" <v...@W...o2.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Czy zeby taka umowe moc zawrzec, musze pracodawcy podaj moj NIP (ktorego
    > zresza nie mam). A jesli tak, to jak taki numer uzyskac? gdzie? i jak

    Wypełnij NIP-3 i wyślij do US, dostaniesz odpowiedź z twoim nip-em.
    Pracodawcy nip jest potrzebny, żaby się rozliczyć z US.

  • 3. Data: 2003-03-27 08:55:12
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-03-27 06:56, KK wrote :
    > Wypełnij NIP-3 i wyślij do US, dostaniesz odpowiedź z twoim nip-em.
    > Pracodawcy nip jest potrzebny, żaby się rozliczyć z US.

    ...A poniewaz po druk NIP-3 i tak musisz isc do US, to od razu wez dowod
    osobisty i wypelnij to na miejscu (to zajmie jakies 10-20 minut).
    - Szwejk

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"

  • 4. Data: 2003-03-27 10:25:20
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > ...A poniewaz po druk NIP-3 i tak musisz isc do US, to od razu wez dowod
    > osobisty i wypelnij to na miejscu (to zajmie jakies 10-20 minut).
    > - Szwejk

    A nie lepiej z internet ściągnąć, wypełnić wydrukować i kazać siostrze
    wrzucić do skrzynki jak będzie miała iść do sklepu.
    druki są na www.pity.pl
    link druki ips