    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa notarialna i oczywisty b??d
    Date: Sat, 12 Feb 2011 15:16:17 +0100

    Henry(k) wrote:

    > Bo są wystarczająco cwani żeby dobrze się ustawić. Żałujesz im?

    żałuje że PAŃSTWO to sankcjonuje...

    wystarczyło by wprowadzić zasadę ze poręczycielem umowy może być pracownik
    banku, poczty lub dowolny urzędnik państwowy. A wszelkie obowiązki
    zgłoszeniowe zrzucić na obywateli zawierających umowę.

    Dodajmy ze notariusze starają sie nam zawsze udowadniać że dzięki ich
    drogiej pomocy umowa jest bezpieczna sprawdzona itd... co jest takzwaną
    gówno prawdą. Notariusze nic nie sprawdzają a ich umowy często zawierają
    żenujące błędy. Dodajmy że zwykle niczego nam nei gwarantują w zakresie
    bezpieczeństwa. Dodajmy że bezpieczniejsze było by podpisanie umowy
    sprzedaży nieruchomości w Banku podczas dokonywania operacji przelewu na
    konto.

    Dodajmy ze samochody sprzedawane na zwykłej umowie na kartce papieru też
    czasem kosztują kilkaset tysięcy złotych.