  • 1. Data: 2003-10-15 19:47:43
    Temat: Umowa najmu
    Od: "nikagda" <n...@w...pl>

    Mam pytanie o waznosz umowy najmu.
    Czy jezeli na tej umowie nie ma adresu zamieszkania wynajmujacego
    (wlasciciela) oraz nie jest zaznaczona forma wlasnosci mieszkania
    (wlasciciel czy spoldzielcze) jest ona wazna? Pytam z punktu widzenia
    najemcy :)
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz
    Monika Gdaniec

  • 2. Data: 2003-10-15 20:27:35
    Temat: Re: Umowa najmu
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    wazna. wynajmujacy musi byc okreslony ale nie musi byc jego adresu.do
    elementow przedmiotowo istotnych umowy najmu nie zaliczamy skladnikow , o
    ktorych wspomniales. warto jednak zaznaczyc ,ze wynajecie calego lokalu
    stanowiacego przedmiot spoldzielczego prawa do lokalu wymaga zgody
    spoldzielni

    podst prawna kc 659 i n i prawo spoldzielcze .... tam sie dowiesz wiecej

    pozdr
    Lukasz

  • 3. Data: 2003-10-15 20:57:59
    Od: kam <X...@X...plX>

    Lookasik wrote:
> [...]
    > ktorych wspomniales. warto jednak zaznaczyc ,ze wynajecie calego lokalu
    > stanowiacego przedmiot spoldzielczego prawa do lokalu wymaga zgody

    nie wymaga

    KG

  • 4. Data: 2003-10-16 07:26:14
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości

    > nie wymaga

    art 217 §2 i 238 §3 prawa spoldzielczego

    pozdr

  • 5. Data: 2003-10-16 07:54:13
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Lookasik wrote:
> [...]
    IMHO również, nie wymaga.

    > art 217 §2 i 238 §3 prawa spoldzielczego
    ściągnąłem z www.sejm.gov.pl tekst jednolity (Dz.U. 1982 Nr 30 poz. 210)
    i nie ma w nim takich artykułów...

    Radzisz

  • 6. Data: 2003-10-16 08:02:14
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > ściągnąłem z www.sejm.gov.pl tekst jednolity (Dz.U. 1982 Nr 30 poz. 210)
    > i nie ma w nim takich artykułów...

    Dz.U. 1995 nr 54 poz. 288

    zerknij tutaj

  • 7. Data: 2003-10-16 09:42:46
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Lookasik wrote:

    > Dz.U. 1995 nr 54 poz. 288
    >
    > zerknij tutaj
    zerkam i zerkam i naprawdę nie widzę. SŁOWO :)
    może masz przypadkiem starą wersję ustawy ?? ściągnij tekst _jednolity_
    i wtedy napisz proszę czy widzisz tam art 217 i 238 ...

    O ile się nie mylę to nowele prawa spółdzielczego były na jesieni 2001 i
    wtedy spółdzielnie m.in. straciły prawo o decydowaniu czy mogę wynająć
    swoje mieszkanie (mam na myśli oczywiście własnościowe spółdzielcze
    prawo do lokalu mieszkalnego).

    Radzisz

  • 8. Data: 2003-10-16 10:32:28
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    no przyznaje nalezy mi sie olbrzymi klaps... dobrze ,ze mnie zaintrygowales
    i sprawdzilem. wczesniej patrzylem na stronie lexa .... gnojki mialy
    napisane ,ze tekst jednolity a nie byl jednolity

    zwracam honor ... dzial IV skreslony

    i przepraszam wszytskich za wprowadzenie w blad

  • 9. Data: 2003-10-16 12:45:45
    Od: "nikagda" <n...@w...pl>

> [...]
    > spoldzielni
    >
    > podst prawna kc 659 i n i prawo spoldzielcze .... tam sie dowiesz wiecej
    Dzieki za odpowiedz :)
    Monika

  • 10. Data: 2003-10-16 13:45:53
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Dzieki za odpowiedz :)
    > Monika

    powinnas mnie skarcic a nie dziekowac .. druga czesc odp jest bledna..
    poczytaj reszte postow

    dzieki i pozdr
    Lukasz