    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa na isniejące WWW ?
    Date: Thu, 13 Nov 2003 11:54:35 +0100

    Piotr 'Gerard' Machej rzecze:
    > Czyżby? Sam przyznałeś, że licencję można przyznać na określony czas.

    Możesz też je przyznać na czas wyczerpujący cały okres ochronny.
    Czyli cały czas wychodzi, że Twoja interpretacja przekazania mpa wygląda
    jak licencja.

    > Ech, bo podajesz chybiony przykład, i tyle.

    Ależ doskonały przykład podaję! Własność to własność!
    Jeśli ten Cię nie przekonuje to zastanów się dlaczego zawsze mówi się
    o posiadaczu mpa a nie "posiadaczu mpa na takich to a takich polach eksploatacji"

    > Jak już inaczej nie dociera, to spróbuj wyjaśnić,
    > czemu według Ciebie "A lub B" oznacza "nie A, ale B".

    Zgodziłem się z Tobą, że ten zapis w ustawie jest niefortunny.
    Wątpię jednak by doszło do jakichkolwiek rozpraw z tego tytułu bo
    ktoś kto by się na to "lub" powoływał podważałby istniejące prawa fizyki :)
    I raczej nie miałby szans nic zwojować.

    pozdrawiam
    Arek

    --