  • Data: 2008-11-19 15:10:56
    Temat: Re: Umowa kupna-sprzedaży i zmiana warunków umowy - co robić?
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli reasumując, mogę zarządać rekompensaty za zmiany w umowie?

    Ile tylko chcesz.

    > No to już coś :)

    do tego momentu jakby nie liczyć, to wychodzi zero.

    > Ciekawe tylko, czy sprzedający będzie skołonny rozważyć
    > taką opcję bez robienia problemów.

    Ma wolną rękę, o ile umowa inaczej nie stanowi. Może dać ci milion, jeśli
    zechce, lub wyszczerz numer pięć i odprowadzić grzecznie do drzwi.

    > Fakt, ze jest to spora i znana
    > firma pewnie nieczego tutaj nie gwarantuje, a wręcz przeciwnie...

    Gwarancję to ty masz, ale zwrotu zaliczki, choć i w tej kwestii można w
    umowie namieszać.