    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 18 Sep 2014 13:52:31 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Umowa kupna samochodu

    On Wed, 17 Sep 2014, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]
    76589,1.html

    > Och, fascynujące ;), To, że sądy popełniają błędy

    IMO w artykule nie ma mowy o żadnym "błędzie sądu".
    Sąd po prostu zażądał, aby OPRÓCZ podpisu była podana informacja,
    kto zacz się podpisał - imię i nazwisko.
    Tyle.
    I dla mnie jest oczywiste, że (ze względu na jednoznaczność
    informacji) taka informacja (tj. imię i nazwisko) powinna
    być na (każdym) dokumencie, OPRÓCZ podpisu!
    Podpis powinien "być oparty co najmniej o nazwisko" IMO z prostego
    powodu: aby zmniejszyć szansę na to, że intencja wrzucającego
    bazgroł na karce była inna niż podpisanie dokumentu.

    pzdr, Gotfryd