  • 1. Data: 2004-06-20 10:28:12
    Temat: Umieszczenie na stronie www....
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    Witam pewna firma umiescila zdjecie osoby na stronie www, bez jej zgody.
    Osoba ta robila u nich w firmie sobie zdjecie, ale zupelnie prywatnie, nie
    wyrazala na nic zgody, nic nie podpisywala. Czy podlega to jakiemus
    paragrafowi? Jak to zalatwic? Wyslac maila/pismo? Zastraszyc? Zazadac
    odszkodowania? Skierowac sprawe do sadu? Dzieki za gory za info.

  • 2. Data: 2004-06-20 10:35:09
    Temat: Re: Umieszczenie na stronie www....
    Od: Tofik <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Roki napisał:

    > Jak to zalatwic? Wyslac maila/pismo? Zastraszyc? Zazadac
    > odszkodowania? Skierowac sprawe do sadu? Dzieki za gory za info.

    pobij go... nożem lepiej bedzie może? zadźgaj!
    Człowieku! Widze że wpadłeś na pomysł wysłania maila. Szkoda ze brakuje
    ci czegoś byś wysłał go poprostu i czekal az wywalą te zdjęcie. I po
    sprawie. Może jeszcze cchcesz poskarżyć sie mamie ??

    --
    Tofik

  • 3. Data: 2004-06-20 18:14:40
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

> [...]
    > ci czegoś byś wysłał go poprostu i czekal az wywalą te zdjęcie. I po
    > sprawie. Może jeszcze cchcesz poskarżyć sie mamie ??

    ???????????????
    Zasiegnalem porady prawnika, ktory poradzil mi, zeby zastosowac pismo
    przedsadowe, zawrzec sume odszkodowania w przypadku odmowy skierowac sprawe
    do sadu. Nie mozna przeciez bez zgody wlasciciela publikowac jego zdjec!

  • 4. Data: 2004-06-20 18:20:58
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Roki" <r...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sprawe
    > do sadu. Nie mozna przeciez bez zgody wlasciciela publikowac jego zdjec!

    Sugerowane odszkodowanie? 50 zl?

  • 5. Data: 2004-06-20 21:30:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Sugerowane odszkodowanie? 50 zl?

    Myślisz, że pokryło koszt uzyskania porady?:-)

    HaNkA

  • 6. Data: 2004-06-20 23:42:19
    Od: Tofik <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Użytkownik "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Myślisz, że pokryło koszt uzyskania porady?:-)

    Miałem racje, lepiej było sie poskarżyć mamie ;)

    --
    Tofik

  • 7. Data: 2004-06-21 01:46:36
    Od: Alek Gross <p...@n...pl>

    Tofik wrote:

    > Miałem racje, lepiej było sie poskarżyć mamie ;)

    Nie, lepiej ukraść co nie twoje i rozporządzać tym do woli.
    AG