  • Data: 2005-05-12 07:39:24
    Temat: Re: Umawianie się z kobietą na czacie...
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    --=olo=-- napisał(a):

    > PLN...
    >
    > wiesz każdy grosz się liczy...
    > ale poważnie - mam numer gościa i mogę się z nim umówić na "wręczenie" -
    > będzie to jak sądzę wyłudzenie, czy policja zajęłaby się tą sprawą i jakiś
    > tajny agent pojechałby ze mną czy oleje sprawę?

    W zasadzie powinien.
    Dostaniesz znaczone banknoty, albo policjant pojdzie za Ciebie na spotkanie.

    Jezeli to faktycznie policjant to sprawa moze byc powazna, chociaz IMHO bedzie
    to jakis szczyl podajacy sie za policjanta i probujacy skubnac troche kaski.

    W kazdym razie uderzyl bym na policje z tym, a co oni z tym zrobia to juz ich
    sprawa.