    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ultimo - windykacja "na wydrę"
    Date: Sat, 07 May 2005 14:12:07 -0500

    DarkDaro wrote:
> [...]
    > wezwanie do zapłaty za 3 rzekomo nie zapłacone faktury z TPSA. Nie
    > przypominam sobie abym czegoś nie zapłacił ale pamiętam, że często
    > dostawałem nawet po 2 monity o zapłatę dawno zapłaconej faktury.
    > Podejrzewam, że ten "dług" jest wynikiem kolosalnego bałaganu w dokumentacji
    > TPSA ale ja nawet nie znalazłem dowodów wpłat na takie sumy jak wymienia
    > firma Ultimo w wezwaniu. Czy jeżeli w umowie abonenckiej z TPSA nie ma
    > wzmianki o możliwości sprzedaży drugiej firmie mojego ewentualnego
    > zadłużenia to czy TPSA mogła te długi sprzedać? W umowach z operatorami GSM
    Osoba fizyczna, czy firma?
    Jak osoba to wyślij kopię tego do GIODO niech zapyta się tepsy na jakiej
    podstawie przekazuje dane za granicę.

    A jak zapłaciłeś, to pozbieraj wszystkie dokumenty z ktrórych wynika, że
    zapłaciłeś i poczekaj aż się szanowna firma ulitmo poftyguje do sądu.
    założe się, że nigdy.

    > Część faktur płaciłem z konta w banku z którym już rozwiązałem umowę - jak
    > mam teraz udowodnić, że zapłaciłem te faktury?

    a gdzie masz wyciągu bankowe?
    po za tym zamknięcie konta niczego nie zmienia.
    Idzieś do banku i prosisz o przygotowanie potwierdzeń transakcji.