  • Data: 2005-05-09 14:54:11
    Temat: Re: Ultimo - windykacja "na wydrę"
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a jest to w ogóle dług.
    > Zapłaciłeś, czy nie?

    Jasne, że zapłaciłem tylko nie wiem czy odgrzebie dowody wpłat. Znalazłem
    jak na razie dowód na 1 z 3 podanych faktur. Reszty szukam. Oczywiście kwota
    się nie z gadza z tym co ja zapłaciłem a z tym czego żąda ultimo. Dziś
    zabrałem od księgowej te faktury i sprawdzę na jakie kwoty to powystawiali.
    Krew mnie zalewa, że muszę się takimi pierdołami zajmować, kiedy wiem, że
    rachunki płaciłem a jakaś lichwiarska firma próbuje wyrwać parę groszy.
    Człowiek musi grzebać w papierach i udawadniać, że zapłacił bo TPSA ma
    burdel gigant w dokumentach i jeszcze śmiała sprzedać swoje urojenia.
    Daro