    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ukradziony opis aukcji
    Date: Wed, 17 Apr 2013 12:57:15 +0200

    W dniu 17.04.2013 12:38, Dominik & Co pisze:
    > Obywatel może nawet mówić o gwałcie, bo taki np. procucet softu
    > ma pełne prawo czuć się wychędożony.

    Zadawanie gwałtu w języku wcale nie oznacza seksualnych onych. O
    pogwałceniu moich praw też mogę mówić.

    > Język polski w ogóle jest gupi i nielogiczny.

    Taaa.. Tylko siakoś się Esperanto czy inny Klingoński nie przyjęły.
    Język jest dla ludziów.

    > Ja mam widać jakieś inne google, bo od razu trafiłem na:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Szalbierstwo

    U mnie wychodzi tak:

    https://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sour
    ceid=navclient&q=szalbierz

    > I pamiętam, że już w przedwojennych felietonach Wiecha słowo to
    > było używane dokładnie w tym znaczeniu.

    Niewykluczone. Wiecha nie trawię, choć z drobnym wyjątkiem, bo te jego
    dwie nieszczęsne powieści to za dziecka nawet jakoś lubiłem. Teraz po
    latach już niespecjalnie zachwycają, ale ujdą w tłoku. Natomiast
    felietony były nudne. Choć może kwestia techniki czytania. Co innego w
    książce, jeden za drugim, a co innego jako przerywnik do
    śniadania/kolacji w jakieś prasie porannej czy wieczornej.

    Poza tym, dzielą nas z Wiechem kulturowe, regionalne i narodowościowe
    bariery. Tobie pewnie łatwiej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek