    From: Jasiek<a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ujemne saldo konta
    Date: Thu, 25 Aug 2005 13:11:41 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Bank to Inteligo.
    Nie mowie ze nie ma mojej winy, ale po prostu - placilem kilka rzeczy karta,
    pozostale zostaly sciagniete po kilku dniach a do tego czasu kwota na ich pokrycie
    zostala zablokowana i nie moglem jej wyplacic. W tym przypadku kasa wrocila
    "cichaczem" na konto - tzn. nie bylo tej transakcji ani w blokadach, ani w saldzie a
    kasa z powrotem na koncie. Pozniej mialem inne platnosci i zwyczajnie zaplacilem
    tym, co mialem na koncie.I przyszedl po miesiacu prawie ten rachunek robiac saldo
    ujemnym, bo braklo kasy na koncie. problem jest taki, ze nie mam kasy na
    zaplacenie tego, jako ze aktualnie jestem bezrobotny i po prostu zastanawiam sie,
    co moze mi w tej sytuacji grozic. Z bankiem nie kontaktowalem sie jeszcze, ale nie
    sadze by "zaplace jak bede mial, teraz nie mam roboty" im wystarczylo.

    -> http://usenet.pomocprawna.info