  • 1. Data: 2005-09-25 10:04:15
    Temat: Ujawnianie danych kto głosował, a kto nie....
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    W mojej komisji wyborczej jest lista uprawnionych do głosowania. Imię,
    nazwisko, adres i miejsce na podpis. Wszyscy oglądają, kto gdzie mieszka
    i czy głosował, przynajmniej z tej samej kartki listy, na której oni są.
    Tak ma być?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-09-25 10:14:38
    Temat: Re: Ujawnianie danych kto głosował, a kto nie....
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > nazwisko, adres i miejsce na podpis. Wszyscy oglądają, kto gdzie mieszka
    > i czy głosował, przynajmniej z tej samej kartki listy, na której oni są.

    Niech zgadnę. Pierwszy raz wziąłes udział w wyborach ;-)

    M.

  • 3. Data: 2005-09-25 10:20:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@t...waw.pl> napisal(a):

    > Niech zgadnę. Pierwszy raz wziąłes udział w wyborach ;-)

    Nie pierwszy. ;) Parę ładnych już lat temu dostałem właśnie przez to
    burę od rodziców, bo zależało im, żebym poszedł głosować - to były pierwsze
    wybory od kiedy uzyskałem pełnoletność, a ja zasiedziałem się gdzieś w
    knajpie i nie poszedłem. Rodzice poszli głosować pod wieczór, zauważyli brak
    podpisu i mnie opierdolili. ;)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2005-09-26 21:57:46
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

> [...]
    mieszka
    > i czy głosował, przynajmniej z tej samej kartki listy, na której oni
    Napisz do GIODO. Jak kiedyś pisałem i otrzymałem odpowiedź, że
    zwracali uwagę komisji wyborczej i nic :)

  • 5. Data: 2005-09-27 01:23:42
    Od: ramona <f...@i...pl>

    Dariusz M?y?ski wrote:

    > Imi?,

    > mieszka

    > s?.

    > Napisz do GIODO. Jak kiedy? pisa?em i otrzyma?em odpowied 1/4 , ?e
    > zwracali uwag? komisji wyborczej i nic :)

    U mnie firmy od marketingu bezczelnie przepisuja cale listy wyborcow bez
    wyjatku, a pozniej sprzedaja adresy w celach marketingowych.

    Jest to kwestia otwartosci spoleczenstwa. Z jednej strony prawo do
    prywatnosci, z drugiej prawo innych obywateli do nadzoru pracy rzadu i
    uczciwosci w zyciu publicznym (czy aby sasiad nie robi przekretow).

    To jeszcze male piwo. U mnie mozesz tez pojsc do urzedu miasta i zazadac
    wydruk oplat podatkowych za nieruchomosc swojego sasiada!

  • 6. Data: 2005-09-27 15:58:05
    Temat: Re: Ujawnianie danych kto g?osowa?, a kto nie....
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    ramona wrote:
    > U mnie firmy od marketingu bezczelnie przepisuja cale listy wyborcow bez
    > wyjatku, a pozniej sprzedaja adresy w celach marketingowych.

    Przestępstwo z art. 49 ustawy o ochronie danych osobowych. Skontaktuj się z
    prokuraturą.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>