    From: z <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Date: Sun, 14 Oct 2012 22:55:41 +0200

    W dniu 2012-10-14 21:49, T.V. pisze:

    > Pod warunkiem, iż mam w liscie znajomych tylko znajomych (realnych) i
    > rodzine - czy tak?

    Przepis był napisany kiedy jeszcze nie myślano jak to ścierwo FB się
    rozpowszechni. Na dobrą sprawę biorąc pod uwagę realia (postęp
    techniczny, łatwą komunikację między ludźmi) można by dowodzić że na FB
    zachodzi "stosunek towarzyski" :-)

    Zresztą to całe prawo autorskie już nie przystaje do XXI wieku. Trzeba
    to zmienić. Drogi są dwie:
    - Zaostrzenie kontroli i ścigania za rozpowszechnianie i pobieranie
    - ustalenie podatku-ryczałtu odprowadzanego dla autorów

    Tak się teraz łatwo zrównuje skorzystanie za darmo z kradzieżą.
    Ja na podobnej zasadzie kasowałbym ostro za każdy przejaw reklamy SPAM,
    informacji o produkcie która pojawia się w sieci.
    Jak karać-kasować to za wszystko. Za nielegalne korzystanie i za darmową
    o nieograniczonym zasięgu reklamę. Będzie sprawiedliwie :-)

    1 utwór mp3 za obejrzenie 1 reklamy.
    "To nie będzie przynosić zysków wytwórniom, autorzy nie będą tworzyć"
    Będzie uczciwe, będzie i będą z tego dobre pieniądze tylko wyzyskujące
    organizacje trzeba pogonić