  • Data: 2012-10-15 21:01:33
    Temat: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwiel wrote:

    > No popatrz...
    > Hoduję świnie. Narobiłem się przy tym w ch.j. Zapieprzaj przy świniach
    > przez pół roku, to zrozumiesz mój wysiłek twórczy.
    >
    > Chcę je teraz drogo sprzedać, żeby zarobić na pogodną starość.
    > Tymczasem jakiś bałwan też wyhodował stado świń i sprzedaje je taniej,
    > niż ja, więc moich świń nikt nie chce kupować po wyznaczonej przeze mnie
    > cenie.
    > Co gorsza, inny bałwan przywozi tańsze świnie z Chin i sprzedaje je
    > jeszcze taniej.
    > Kategorycznie domagam się zakazu sprzedawania świń po cenach niższych,
> [...]

    A co ma twój opis do faktu, że twoją pierwszą świnię którą sprzedałeś
    ktoś jednym kliknieciem skopiował bez wysiłku. I więcej niż jednej już
    nie sprzedasz, chcociaż chętnych było sporo.

    Zacznij te świnie faktycznie hodować, to zrozumiesz.

    I tu nie chodzi, że konkurencja może to zrobić lepiej czy taniej. To
    ciągle będzie ich praca i mają do tego prawo. Chodzi o to, żeby ktoś nie
    korzystał z mojej pracy.