    From: Jacek <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uczelnia wyższa i świadectwo dojrzałości
    Date: Fri, 27 Aug 2004 14:49:02 +0200

    Ewusek wrote:

    > moze zle sie wyrazilam...
    > chodzi o umowe, w ktorej student zobowiazuje sie do oplaty czesnego.

    No rozumiem, ale nic takiego nie podpisywałem.
    Żeby się dostać na te studia wystarczyło złożyć podanie wraz ze
    zdjęciami, świadectwem dojrzałości i opinią lekarza że nie ma
    przeciwwskazań do nauki, uiścić opłatę wpisową i złożyć dowód wpłaty.
    I tyle. Potem była immatrykulacja gdzie podpisywało się pod kwitkiem
    że się odebrało indeks i legitymację - możliwe że tam był jakiś taki
    regulamin, ale nie wiem, ja tego nie podpisałem.
    Pewnie jest tak że składając papiery domyślnie się zgadza na regulamin
    studiów, ale nam takiego nie przedstawiono, tym bardziej do podpisania.

    Pozdrawiam!
    Jacek