    From: "BartekB" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uczelnia wyższa i świadectwo dojrzałości
    Date: Thu, 26 Aug 2004 08:20:57 +0200

    Użytkownik "..::SebOLO::.." napisał
    > Obawiam się że Uczelni wolno tak postąpić - skoro ty nie spelniles
    swoich
    > zobowiazan wobec uczelni ona rowniez nie musi ich spelnic wobec
    ciebie...

    A od kiedy to mamy zalegalizowana zasade "oko za oko"? :) Jak ja komus
    cos ukradlem to ktos mi moze cos ukrasc? Jak ja komus kogos zabilem, to
    i z moich bliskich tez mozna kogos zabic? Czy uwazasz, ze bedzie remis i
    po sprawie?
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."