    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uczelnia
    Date: Thu, 25 Oct 2012 09:47:55 -0500

    Student wrote:
    > Zgasdza się, że w roku ubiegłym też nizdałem tego przedmiotu. Natomiast
    > powtarzanie semestru było spowodwoane nieuzyskaniem odpowiedniej liczby
    > punktów ECTS. Ten przedmiot jest za jedynie 2pkt ECTS więc uważam że
    > powinienem mieć możliwość warunkowego zaliczenia semestru ponieważ
    > uzyskałem powyżej 80% wymaganych punktów.

    to jest punkt 3.1

    Nie spełniłeś warunku z punktu 3.2
    Nie zaliczyłeś przedmiotu z pierwszego semestru w drugim semestrze co
    powoduje opóźnienie wiecej niż 1 rok i zgodnie z tym dziekan odmówił ci
    wpisu na semestr.

    Dziekanat powołuje się na
    > paragraf 32, dokładnie na ten drugi punkt.

    no właśnie.

    > Jeśli faktycznie ostane
    > wyrzucony to moge wznowić studia ponownie na semestrze drugim.

    możesz. pierwszy masz zaliczony.

    > Zapytałem
    > więc w dziekanacie jak wyglądała by hipotetyczna sytuacja, że wznawiając
    > studia zaliczyłbym ponownie wszystkie przedmioty oprucz tego przedmiotu
    > i czy znowu bym został wyrzucony? Na co dostałem odpowiedź, że nie.

    Nie. Bo wówczas ten przedmiot z pierwszego semestru miałbyś oficialnie
    wpisany jako przedmiot w drugim semestrze. Wiec rok, minie dopiero po
    trzecim semestrze.

    > Mógłbym wtedy mieć warunek z tego przedmiotu i kontynuować studia.

    jak wyzej
    tak.
    Przy czym pułapka jest gdzie indziej. Zobacz ile przedmitów na trzecim
    semestrze, do zapisania sie, wymaga zaliczonego tego przedmiotu, ktory
    oblewasz. Żeby nie było, że nie uda ci się zapisać na trzeci semestr na
    wystarczającą liczbę przedmiotów i znowu wylecisz tym razem za brak
    wpisu na trzeci semestr w terminie.

    Idz do dziekana i zapytaj sie czy mozesz wziąć urlop na jeden semestr,
    ten pazdziernikowy.
    I czy w czasie tego urlopu wyrazi ci zgodę na powtarzanie niezaliczonego
    przedmiotu. Jak sie dobrze pokombibuje to jest taka możliwość, ale to
    dobra wola dziekana.

    Wówczas wracając w lutym dostałbyś wpis na drugi semestr.

    Rok tracisz, ale różnica jest taka, że nie wylatujesz z uczelni, jesteś
    dalej studentem i nie musisz sie starac o przyjecie jeszcze raz. Masz
    po prostu pół roku laby.
    Poniewaz wiekszosc przedmiotów z drugiego semstru masz zaliczone, to
    miałbyś nastepny semestr luzów i mozesz poprosić dziekana o zgode na
    wziecie przedmiotów z semestru trzeciego, o ile są oferowane w tym okresie.
    Wtedy w trzecim semestrze znowu masz labę bo część przemiotów masz już
    zaliczone.
    Tylko najpiew dobrze policz te punkty i możliwość zapisywania sie na
    przedmioty, zeby nie było, że nie masz sie na co zapisac.

    Najlepiej zrób dokładną rozpiskę na co byś sie zapisał teraz, na
    nastepnym semestrze i jeszcze na nastepnym semestrze i pokaz ze wowcza
    na 4 semestrze bylbys juz na bieząco.

    Tylko zrób to porządnie, w jakiej graficznej formie jaką stosujecie na
    uczelni tak, zeby dziekan to jednym rzutem oka mógł zrozumiec. Inaczej
    wywali cię od razu.

    .