    From: Student <e...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 25 Oct 2012 16:29:15 +0200
    Subject: Re: Uczelnia

    Zgasdza się, że w roku ubiegłym też nizdałem tego przedmiotu. Natomiast
    powtarzanie semestru było spowodwoane nieuzyskaniem odpowiedniej liczby
    punktów ECTS. Ten przedmiot jest za jedynie 2pkt ECTS więc uważam że
    powinienem mieć możliwość warunkowego zaliczenia semestru ponieważ
    uzyskałem powyżej 80% wymaganych punktów. Dziekanat powołuje się na
    paragraf 32, dokładnie na ten drugi punkt. Jeśli faktycznie ostane
    wyrzucony to moge wznowić studia ponownie na semestrze drugim.
    Zapytałem więc w dziekanacie jak wyglądała by hipotetyczna sytuacja, że
    wznawiając studia zaliczyłbym ponownie wszystkie przedmioty oprucz tego
    przedmiotu i czy znowu bym został wyrzucony? Na co dostałem odpowiedź,
    że nie. Mógłbym wtedy mieć warunek z tego przedmiotu i kontynuować
    studia.

    § 32
    3. Warunkiem rejestracji na kolejny semestr jest:
    1) uzyskanie przez studenta co najmniej 80% punktów z przedmiotów
    przewidzianych w programie kształcenia w każdym z poprzednich semestrów,
    2) zaliczenie zajęć dydaktycznych, praktyk i innych obowiązków
    przewidzianych w planie studiów, z opóźnieniem nieprzekraczającym 1
    roku w stosunku do planu studiów przy czym uzupełnianie zaległości
    winno być zgodne z planem studiów danego kierunku.