  • 1. Data: 2009-07-10 11:53:22
    Temat: Uciążliwy sąsiad.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada, który zamontował
    sobie kolumny w samochodzie i godzinami katuje ludzi hałaśliwą prymitywną
    muzyką? Podjeżdża pod dom to już zaczyna pogrywać, otwiera drzwi i dudni
    basami z subwoofera na okolicę, że wszystko w okolicy drży. Nawet przez
    zamknięte okna w domu słychać łup, łup, łup. Telewizora nie słychać. Nic
    przez ściany nie przechodzi tak jak basy. Jest to przypadek takiego małego
    terrorysty, szumowiny, która notorycznie usiłuje zwracać na siebie uwagę.
    On nawet jak z kimś rozmawia to słychać go na kilkadziesiat metrów. Ile
    można słuchać "Majteczki w kropeczki" i o jakiejś cipuleńce trzymajacej
    kogoś za rurę? Jest to ewidentny cham i prymityw. Gdyby chociaż był młody to
    bym się nie zdziwił i może możnaby przemówić mu do rozumu, ale on ma prawie
    50 lat i jest to przypadek chama. Na rozmowę z bucem nie mam ochoty. On
    potrafi wrócić do domu 22:30, 23:30, o 2-giej i zagrać na całą okolicę. A
    ile potrzeba by się obudzić? Wystarcza 2 minuty takiego łupania, by pobudzić
    ludzi. Wiem, że za noc można go jaskoś udupić, ale jak zawalczyć o spokój w
    dzień?

    neelix

  • 2. Data: 2009-07-10 11:55:09
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad.
    Od: spp <s...@o...pl>

    neelix pisze:

    > ... ale jak
    > zawalczyć o spokój w dzień?

    Pokochać?

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-07-10 12:00:24
    Od: r...@m...com

    > Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada...

    paragraf może nie, ale metoda zawsze się znajdzie, chociaż niekoniecznie
    zgodna z prawem.

    po prostu zebrać kilku chłopa i wp.....lić mu.

  • 4. Data: 2009-07-10 12:41:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    http://www.elektrofakty.pl/index.php?id=2370&idk=13

    > Wiem, że za noc można go jaskoś udupić, ale jak
    > zawalczyć o spokój w dzień?

    To akurat nie ma wielkiego znaczenia...

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2009-07-10 12:45:11
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 12:41:09 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > http://www.elektrofakty.pl/index.php?id=2370&idk=13

    Skoro masz na myśli immisje to z definicji dotyczy to wpływu sąsiedniej
    nieruchomości. Samochód choćbyś nie wiem jak kombinował nie jest
    nieruchomością.

  • 6. Data: 2009-07-10 12:49:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    neelix pisze:
    > Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada, który zamontował
    > sobie kolumny w samochodzie i godzinami katuje ludzi hałaśliwą prymitywną
    [...]
    Policję anonimowo.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-07-10 12:51:23
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "neelix" <a...@w...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > ile potrzeba by się obudzić? Wystarcza 2 minuty takiego łupania, by
    > pobudzić ludzi. Wiem, że za noc można go jaskoś udupić, ale jak

    Art. 51 kodeksu wykroczeń.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 8. Data: 2009-07-10 12:55:03
    Od: r...@m...com

    > [...]
    > Policję anonimowo.

    Bez podania godności zgłaszającego, dyspozytor nie przyjmie zgłoszenia.

  • 9. Data: 2009-07-10 12:57:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    Herald wrote:

    > Skoro masz na myśli immisje to z definicji dotyczy to wpływu sąsiedniej
    > nieruchomości. Samochód choćbyś nie wiem jak kombinował nie jest
    > nieruchomością.

    Neelix napisał, że sąsiad podjeżdża pod dom, założyłem więc, że stawia
    auto na własnej posesji.

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2009-07-10 13:05:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    r...@m...com pisze:

    > Bez podania godności zgłaszającego, dyspozytor nie przyjmie zgłoszenia.

    Przyjmie. Czasami dzwonię anonimowo.

    --
    animka