  • 11. Data: 2009-07-10 13:06:29
    Temat: Re: Uciążliwysąsiad.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    news:796e.00000d39.4a572d58@newsgate.onet.pl...

    > paragraf może nie, ale metoda zawsze się znajdzie, chociaż niekoniecznie
    > zgodna z prawem.
    >
    > po prostu zebrać kilku chłopa i wp.....lić mu.

    Kiedyś mu wpier...lili i o mały włos nie zabili. Musiał dobrze dać sie we
    znaki ludziom jako kierowca autobusu. Podobno tresował pasażerów.

    neelix

  • 12. Data: 2009-07-10 13:08:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Neelix napisał, że sąsiad podjeżdża pod dom, założyłem więc, że stawia
    > auto na własnej posesji.

    Stawia lub dudni na ulicy, ale częściej z posesji, chociaż jak przyjeżdża w
    nocy to dudni jeszcze przed bramą.
    neelix

  • 13. Data: 2009-07-10 13:09:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    neelix pisze:
    > Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada, który zamontował
    > sobie kolumny w samochodzie i godzinami katuje ludzi hałaśliwą prymitywną
    [...]
    Policję anonimowo.

    Nie musi być anonim. Moze być oficjalnie tylko na coś trzeba się powołać.
    neelix

  • 14. Data: 2009-07-10 13:09:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "neelix" <a...@w...pl> naskrobał/a w

    > Art. 51 kodeksu wykroczeń.

    A jak on brzmi?
    neelix

  • 15. Data: 2009-07-10 13:10:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    jest pare metod, jajka, proso, troche wyobrazni :)

  • 16. Data: 2009-07-10 13:25:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jest pare metod, jajka, proso, troche wyobrazni :)

    A kto się będzie z prymitywem szarpał i zniżal do jego poziomu? Takiego
    tępego gnoja trzeba załatwiać prawnie. Już raz go załatwiłem w kwestii
    autobusu. Parking sobie zrobił na ulicy. Miała być sprawa w sądzie, bo przez
    niego kierowcy musieli łamać przepisy. Żałuję trochę, że nie poszedłem.
    Zabrakło trochę wiary w sądową sprawiedliwość.

    neelix

  • 17. Data: 2009-07-10 13:32:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    neelix wrote:
    > Wiem, że za noc można go jaskoś udupić, ale jak
    > zawalczyć o spokój w dzień?

    W ten sam sposób. Nie ma czegos takieg jak cisza nocna.
    jest zakłocanie spokoju i obowiązuje 24 godziny na dobę.
    Wezwać znajomego policjanta niech mu za każdym razem rąbnie po stówie to
    mu w koncu na benzynę braknie

  • 18. Data: 2009-07-10 13:34:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Przyjmie. Czasami dzwonię anonimowo.

    chyba na infolinię

    ale tam już wszyscy wiedzą, że to ty dlatego nikt sie ciebie nie pyta
    kto dzwoni.

  • 19. Data: 2009-07-10 13:34:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    neelix wrote:

    > A jak on brzmi?
    > neelix
    no bez jaj. google dzisiaj zamknęli czy jak.

  • 20. Data: 2009-07-10 13:44:21
    Od: r...@m...com

    > Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Kiedyś mu wpier...lili i o mały włos nie zabili. Musiał dobrze dać sie we
    > znaki ludziom jako kierowca autobusu. Podobno tresował pasażerów.

    No to wyjść i siekierą potraktowac jego zestaw audio w samochodzie...

    może chłop się czegoś nauczy...