    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uciążliwy pies
    Date: 19 Sep 2006 11:11:19 +0200

    > a więc udało się dowiedzieć?

    Udało się! Zadzwoniłem ponownie, poprosiłem o podstawę prawną odmowy.
    Wyjaśniłem też, że nie chodzi o jakieś supertajne sprawy ani o dane osobowe
    tylko o konkretną informację, co się stało w sprawie o konkretnej sygnaturze.
    Kobieta zajrzała do akt, stwierdziła że to tylko zwykłe zakłócanie ciszy nocnej
    i udzieliła informacji.

    > widocznie grzywna była za niska, więc operację trzeba powtórzyć
    > do skutku

    To nie jest takie proste, podobnie jak z tym hałaśliwym psem. Po pierwsze
    wszyscy lokatorzy się babska boją, bo ona ma stryja senatora i piekielnie
    pyskata jest, wszystkich straszy sądami. Skargi w spółdzielni wszyscy składają
    hurtowo ale tylko ustnie, żeby coś podpisać albo wezwać policję to już chętnych
    jest mniej, bo tu spokojny naród mieszka. Wychodzi więc na to, że imprezy
    przeszkadzają tylko jednemu lokatorowi (to tak jak z tym psem). Grzywny nie
    robią na babie żadnego wrażenia - forsy ma jak lodu, stać ją na prawników i
    apelacje, na zapłatę czynszu już nie. BTW apelacja kosztowała pewnie więcej niż
    sama grzywna, to po prostu jest już taki typ człowieka. Z tym czynszem było to
    samo - sprawa, wyrok, apelacja itd. Nie zapłaciła, zadłużenie ściągnął komornik
    (a miał z czego).

    Pozdrawiam

    Czapla