    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uciążliwy pies
    Date: 18 Sep 2006 10:36:08 +0200

    > Nie ma czegoś takiego w prawie, jak "cisza nocna". To jest zwyczajowe
    > przyjęcie,
    > że w nocy ma być ciszej, niż w dzień.

    Po serii nocnych imprez u jednej z lokatorek w mojej Spółdzielni wpadła policja
    i sprawa trafiła do Sądu Grodzkiego. Sąd poprosił Spółdzielnię o regulamin
    porządku domowego gdzie było o tej "ciszy nocnej". Adwokat lokatorki
    argumentował, że takim regulaminem, to można sobie podetrzeć 4 litery, bo nie
    jest to żadne prawo, tylko zwykły świstek papieru. Natomiast art. 47
    konstytucji (chyba nie pomyliłem numeru) gwarantuje każdemu prawo do takiego
    stylu życia, na jakie ma ochotę. Dlatego można sobie imprezować całą noc i nic
    komu do tego.
    Sąd dowalił babie grzywnę i koszty, 3 dni temu jej apelacja została oddalona.
    Baba dalej imprezuje :(

    To kto ma się tym zająć? Anioł (gospodarz domu)? Zarząd Spółdzielni? Rada
    Nadzorcza? Giertych? Kosmici?

    Pozdrawiam

    Czapla