  • Data: 2010-02-17 00:47:10
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi w bloku :(
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-17 00:29, Nieco wkurzony pisze:

    > A są, są... dlatego trzeba umieć zachowywać się spokojnie, i w ogóle mieć
    > świadomość, że wypada "żyć - i dać żyć innym".
    > A nie wyjeżdżać sąsiadom ze standardowym tekstem klasyka: "Wolnoć Tomku...".

    Co sugerujesz ?

    Jestem gruźlikiem i ciągle kaszlę - wkur*ia to do potęgi
    sąsiadów, którym niesie się w "PIONIE".

    Mam palnąć se w łeb ?
    Przenieść się do przytułku (tam chyba każdy kaszle)
    Może się tylko lekko poddusić ?

    No co sugerujesz, pytam się ?

    Bo wiesz - decydując się na mieszkanie w budynku wielorodzinnym
    (bloku potocznie) , decydujesz się na to, że będziesz via
    wywietrzniki wąchał moje pierdy, słuchał moich beknięć, w
    niedzielę jako wegetarianin będziesz wąchał zapach mojego
    mielonego, a po 22 słuchał jęków mojej żony.

    I Nie mów, że nie mam prawa powiedzieć "wolnoć tomku" - bo to ty
    wybrałeś coś, co eliminuje pełną intymność/ciszę/etc ...

    Chcesz absolutnej ciszy - nie mieszkaj w bloku a w
    jednorodzinnym budynku ... kpw ?

    6008