eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUchybienia (?) w sprawie karnej dot. tzw. powództwa adhezyjnego › Re: Uchybienia (?) w sprawie karnej dot. tzw. powództwa adhezyjnego
    From: "sTav" <m...@b...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uchybienia (?) w sprawie karnej dot. tzw. powództwa adhezyjnego
    Date: Wed, 28 Mar 2012 03:39:29 +0200

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jkt6vh$o2s$1@inews.gazeta.pl...

    > Iść do adwokata.
    > Twój sposób opisu sprawy, jak też wcześniej podejmowane działania,
    > świadczą o
    > tym, że brak ci elementarnej wiedzy w tym zakresie, i sam sobie nie
    > poradzisz
    > i nic nie wskórasz.

    Mój - jak to ująłeś - brak elementarnej wiedzy, nie wyjaśnia dlaczego
    sąd pozew przyjąła nastepnie w/g dotychczasowych informacji pozostawił
    go bez rozpatrzenia nie podając przy tym żadnego uzasadnienia takiego
    kroku.

    Istnieją gotowe druki takie jak:
    "WNIOSEK O SPORZĄDZENIE UZASADNIENIA I DORĘCZENIE
    ODPISU ORZECZENIA Z UZASADNIENIEM"
    oraz
    ZAŻALENIE POWODA/POZWANEGO*
    na postanowienie Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa z dnia
    .........., sygn. akt ........... "

    Spodziewałem się że ktoś bardziej zorientowany, będzie mógł mi wskazać
    czy nastąpiło jakieś uchybienie w sprawie i czy posłużenie się którymś z
    w/w pism
    jest zasadne.
    Przypominam, że _oficjalnie_ dotychczas nie zostałem powiadomiony o
    jakichkolwiek postanowieniach dot. pozwu adhezyjnego.

    Spodziewałem się też od osoby/osób zorientowanych, opinii czy miało tu
    miejsce jakies uchybienie w pracy sądu czy też sąd dochowująć procedur
    może _przyjęte_
    powództwo do tego stopnia zignorować, że nie jest nawet zobowiązany do
    poinformowania powoda o odmowie postanowienia w sprawie bez
    uzasadnienia.

    Ponownie proszę o ustosunkowanie się do powyższego.

    sTav