    From: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie - gdzie moge sie odwolac ?
    Date: Fri, 8 Jan 2010 10:37:43 +0100

    > Jest coś o niższym koszcie, jest o rabatach (ty dostaniesz 3%, inny
    > 30%...)?

    Ale jakie to ma znaczenie jaki kto rabat moze dostac ? TU powinno
    interesowac ile bedzie kosztowala naprawa w ASO. Moje przewidywane koszty
    naprawy (potwierdzone faktura) beda ponizej 70%. Wiec czemu nei mialbym miec
    szkody czesciowej ?To sprawa ASO ile da rabatow.. W koncu w umoiwe jest
    "..przewidywane kozty naprawy .....w ASO....."

    > To naprawiaj. Od Tu dostaniesz kasę w okolicach wartość pojazdu przed --
    > wartość wraku po, to raczej będzie poniżej 70%, a skoro Ci wartość wraku
    > pasuje, to gdzie masz problem?

    A kto powiedzial, ze mi pasuje ? Ja nie chce po prostu szkody calkowitej. Bo
    teraz wychodzi mi, ze dostane okolo 50% wartosci auta a ja potrzebuje prawie
    70%. Jakby mi policzli szkode calkowoita i dali te [prawie 70% to bym
    naprawil i tak i bym sie nei przejmowal. A tak musze dolozyc 20% z kieszeni.

    > Tak, chciałem Ci dać do zrozumienia, że TU wartość wraku najczęściej
    > zawyża
    > w pierwszej wycenie, a ASO też może się wysilić i dać RABAT, a nie
    > jałmużnę.

    To sie domyslam. ale watpie, aby dobili mi taka cene wraku abym dostal ta
    kase jaka i tak bede potzrebowal na naprawe.

    Pytanie : jak wycenic "samemu" wrak ? Po porstu poszukac kupca na jakas cene
    ? Czy np jakiegos rzeczoznawce wziac ?

    Fantom