    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie - gdzie moge sie odwolac ?
    Date: Thu, 7 Jan 2010 22:03:52 +0100

    Fantom w <news:hi5hil$p3t$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Tu w niczym - prawie wszyscy takie maja.

    To ja wiem.

    > Problem w tym, ze ja to naprawie ponizej 70 %.

    Ale w umowie wycena jest według...

    > Nie do konca. Bo mam zapisane takie cos :
    > "..... przewidywane koszty naprawy wg systemu katalogowego Audatex/Eurotex
    > badz w ASO ...."

    Jest coś o niższym koszcie, jest o rabatach (ty dostaniesz 3%, inny 30%...)?

    > Wycena wraku moze i tez jest ok - nawet nie wiem, bo nie chce go sprzedawac
    > i nie orientuje sie za ile to mozna sprzedac. Ja chce naprawi ponizej 70% i
    > tyle.

    To naprawiaj. Od Tu dostaniesz kasę w okolicach wartość pojazdu przed --
    wartość wraku po, to raczej będzie poniżej 70%, a skoro Ci wartość wraku
    pasuje, to gdzie masz problem?

    Tak, chciałem Ci dać do zrozumienia, że TU wartość wraku najczęściej zawyża
    w pierwszej wycenie, a ASO też może się wysilić i dać RABAT, a nie jałmużnę.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]