  • Data: 2022-11-27 14:59:59
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC na osobę zmarła
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Powodów może być kilka.
    > Po pierwsze, agent może być tym, który reprezentuje tylko jeden
    > zakład ubezpieczeń.

    A te wszystkie muki itp? Porównuja iles roznych towarzystw.
    Ja tez korzystam z usług takiego który wyszukuje przynajmniej z kilku.

    > Po drugie - dotychczasową ofertę możesz mieć nadal najlepszą.

    Nie wierze w to ze w podobnej cenie nie ma 2-3.
    Jak wyszukuje sam to przewaznie tak własnie jest.

    > Po trzecie - wyszukanie nowych ofert trwa, jakbyś chciał się
    > porządnie przyłożyć, to na pewno ponad godzinę, jeśli szybko, po
    > łebkach tylko u kilku ubezpieczycieli, to z pół godziny. Często
    > szkoda czasu, bo prowizje za ubezpieczenia, zwłaszcza za samo OC,
    > są zwykle zadziwiająco niskie.

    Hmm, czyli nie opłaca im sie robić tego co robią na codzien?
    To byłoby rzeczywiście dziwne.
    BTW przewaznie robie OC + AC

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej