  • 1. Data: 2009-07-09 11:07:15
    Temat: [Ubezpieczenia] Czy przyjać kwote z ubezpieczenia
    Od: "ben." <m...@g...com>

    Witam
    Nasz kochany PZU wyliczył mi znacznie zaniżoną kwote z OC sprawcy,
    złożyłem odwołanie.
    Teraz pani z PZU bardzo chce mi wcisnąć tą kwotę na konto jako
    'bezkwestyjną', a nawet na siłę wypłacić przekazem pocztowym.

    Boje się że jak przyjme taka kwote będzie to oznaczało że zgadzam sie z
    decyzją PZU.

    Czy przyjać taka kwote? Czy lepiej poczekać na rozpatrzenie odłowania?

  • 2. Data: 2009-07-09 11:20:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 13:07:15 +0200, ben. napisał(a):

> [...]
    > decyzją PZU.
    >
    > Czy przyjać taka kwote? Czy lepiej poczekać na rozpatrzenie odłowania?

    Przyjąć bez obaw. PZU ma do 30 dni wypłacić odszkodowanie. Jeżeli składałeś
    odwołanie, wystąpiłeś o kolejną ekspertyzę, wycenę wówczas do 30 dni
    przyjmij kwotę uznaną przez PZU. Resztę później Ci ewentualnie dopłaca.

  • 3. Data: 2009-07-09 12:02:09
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > 'bezkwestyjną',> Boje się że jak przyjme taka kwote będzie to oznaczało że
    > zgadzam sie z
    > decyzją PZU.

    Czytałem tu o "bezspornej" i taką można a o resztę wtedy wojujesz dalej.

    Chyba to to samo, ale różnie może być.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2009-07-16 10:41:37
    Od: "ben." <m...@g...com>

    Użytkownik Agent 0700 napisał:

    > Czytałem tu o "bezspornej" i taką można a o resztę wtedy wojujesz dalej.
    >
    > Chyba to to samo, ale różnie może być.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    No i wojuje teraz i po kolei robią problemy.
    Teraz kochane kochane PZU wysłał mi pismo że w przypadku gdy kwota
    naprawy wynosi powyżej 2000zł należy ją udokumentować.

    Czy ma prawo żądać takich dokumentów?

  • 5. Data: 2009-07-16 12:34:29
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "ben." napisał:
    > No i wojuje teraz i po kolei robią problemy.
    > Teraz kochane kochane PZU wysłał mi pismo że w przypadku gdy kwota
    > naprawy wynosi powyżej 2000zł należy ją udokumentować.
    > Czy ma prawo żądać takich dokumentów?

    a rachunek naprawy nie wystarczy?
    bo nie rozumiem o jakie dokumentowanie chodzi?

    p.s. PZU to chuje!:O(

  • 6. Data: 2009-07-16 14:16:07
    Temat: Re: Czy przyjać kwote z ubezpieczenia
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 16 Lip, 14:34, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

    > p.s. PZU to chuje!:O(

    Nie prawda. U mnie naprawa z AC robiona w ASO, na kwote ok 25k pln
    poszla bez najmniejszego problemu. Doslownie, jedna wizyta w ich
    Centrum Szkod, pozniej moja obecnosc przy wizycie rzeczoznawcy,
    pelnomocnictwo dla ASO i tyle.
    Az sam bylem w szoku (a byla to pierwsza przeprawa z odszkodowaniem
    komunikacyjnym u mnie w rodzinie).

    Pozdrawiam
    Rafal