eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUS po 3 latach kontrola dzialki 0,30h i wszczecie postepowania › Re: US po 3 latach kontrola dzialki 0,30h i wszczecie postepowania
    From: bartek <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: US po 3 latach kontrola dzialki 0,30h i wszczecie postepowania
    Date: Thu, 10 Jan 2013 21:35:27 +0100
    To: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 2013-01-10 16:53, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:kcm5e0$hg3$1@node1.news.atman.pl...

    > Musiałaby to być decyzja administracyjna i to prawomocna - mało
    > prawdopodobne.
    narazie tylko byla informacja o wszeciu dochodzenia nic konkretnego
    chyba... ?pierwsze pismo dostalem w listopadzie 2012

    a akcie notarialnym jest wpisane ze urzad ma czas 5 lat na kontrole
    wartosci czy cos takiego
    a teraz to pismo... co dostlame brzmi tak :
    na podstawie art 15. i art16. w zwiazku z art.18a ustawy z dnia 29
    sierpnia 1997, ordynacja podatkowa oraz art12 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia
    09 2000r o podatku od czynnosci cywilnoprawnych naczelnik drugiego
    urzedu skarbowego przesyla zgodnie z wlasciwoscia miejscowa umowe
    przeniesienia nieruchomosci dokonana aktem notraialnym.... 20.10.2009
    dotyczaca nabycia nieruchomosci niezabudowanej dzialki...
    w ocenie tut organu podatkowe wartosc powyzszej nieruchomosci podana
    przez strony jest nizsza od wartosci rynkowej

    zalacnziki
    kesrokopia aktu notarialnego z dnia 20.10.2009
    wydruki czm dot gruntow niezabudowanych
    wydruk iczm wykazu info o czynosciach majatkowych
    wydruki geoportalu
    kserokopia wezwania z dnia 19.10.2012