  • 1. Data: 2002-08-02 21:29:23
    Temat: URT, 2.4 GHz i sieci komputerowe
    Od: "ce3" <c...@i...cjb.net>

    Hej!

    Jak to jest z częstotliwością 2.4 GHz i 5.6-5.8 GHz. W Unii te
    częstotliwości są "Wolne" a u nas? Coś podobno się w marcu-kwietniu
    zmieniło. Czy ktoś może mi podać konkretne informacje (lub ich źródło) na
    ten temat. Może np. gdzie to jest opisane (mam całą ustawę, ale nie mogę się
    w niej połapać, więc może jakiś tekst prawny tylko na ten temat).

    Chodzi o zagadnienie sieci bezprzewodowych.

    Ghost

  • 2. Data: 2002-08-02 21:48:21
    Temat: Re: URT, 2.4 GHz i sieci komputerowe
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    ce3 wrote:
    > Jak to jest z częstotliwością 2.4 GHz i 5.6-5.8 GHz. W Unii te
    > częstotliwości są "Wolne" a u nas? Coś podobno się w marcu-kwietniu
    [..]

    W Polsce są ciągle jeszcze "zajęte". Rozmawiałem w zeszłym tygodniu
    z gostkiem z ministerstwa to twierdził, że w ciągu 3-4 tygodni ma się
    pojawić rozporządzenie "uwalniające" te częstotliwości.
    Ale czy się ukaże to pożyjemy zobaczymy ;((

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0_700.htm

  • 3. Data: 2002-08-02 22:58:55
    Od: gericotel <n...@s...com>

    zgadza sie. za kilka tygodni ... czestotliwosci maja sie "uwolnic". Gwoli
    scislosci np. 2,4 GHz ta czestotliwosc jest tylko zajeta w Polsce. Caly Swiat,
    kraje 3go swiata uzywaja jej.... ale w Polsce jak to w Polsce.

    pozdrawiam,
    radoslaw
    --

    "Tworzac realizujemy cele" (r.w. - ad`2002)
    email: studio (at) post.pl

  • 4. Data: 2002-08-03 04:48:09
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <C...@n...home.net.pl>, n...@s...com says...
> [...]
    > scislosci np. 2,4 GHz ta czestotliwosc jest tylko zajeta w Polsce. Caly Swiat,
    > kraje 3go swiata uzywaja jej.... ale w Polsce jak to w Polsce.

    A wcale ze nie, bo np. we Wloszech, Francji i Holandii wcale tez nie sa
    wolne.

    A 5.8GHz w ogole w UE nie jest wolne.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 5. Data: 2002-08-03 09:24:37
    Od: gericotel <n...@s...com>

    > A wcale ze nie, bo np. we Wloszech, Francji i Holandii wcale tez nie sa
    > wolne.

    ups, to przepraszam. ale w jakiejs publikacji przeczytalem ze sa "wolne".
    widocznie zylem w bledzie.

    pozdrawiam,
    radoslaw

  • 6. Data: 2002-08-03 18:55:21
    Od: "ce3" <c...@i...cjb.net>

    Hej!

> [...]
    > pojawić rozporządzenie "uwalniające" te częstotliwości.
    > Ale czy się ukaże to pożyjemy zobaczymy ;((

    Na ile wiarygodne to źródło?
    Gdzie można będzie o tym przeczytać?

    Ghost

  • 7. Data: 2002-08-03 18:58:32
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    ce3 wrote:
    > Na ile wiarygodne to źródło?
    > Gdzie można będzie o tym przeczytać?

    Na tyle na ile wiarygodne jest ministerstwo ;))
    Niestety nie pomyślałem by zapytać rozmówcę o nazwisko :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0_700.htm