    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: UPC - termin odpowiedzi na reklamacje
    Date: Tue, 25 Oct 2005 01:44:06 +0200

    > Raczysz sobie żartować :))) U mnie dokładnie odwrotnie, od początku do
    > końca.

    Nie wiem, chyba to jednak po prostu zalezy od szczescia... W Aster
    traktowali mnie, jak zlo konieczne, a pozniej jeszcze gorzej. Darowalem
    sobie ich uslugi, choc z zalem, bo sentyment... Pierwsza alternatywa dla
    TPSA w mojej okolicy... A w Chello - od poczatku bajka i "ludzkie"
    podejscie. Szybka instalacja, szybkie reakcje serwisu, nie czekam na
    polaczenie z 9480 nawet minuty... a w Aster czekalo sie na polaczenie z
    partylinia nawet pol godziny (standard: 15 min). :-) A siec chodzi tak samo,
    tylko o 30% taniej ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger