    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: UPC - termin odpowiedzi na reklamacje
    Date: Mon, 24 Oct 2005 21:28:03 +0200

    > W Federacji Konsumentów jakiś młody prawnik był zdziwiony ze jest wogule
    > taka ustawa ktora okresla termin odpowiedzi na reklamacje.... stąd moje
    > pytanie tutaj na grupie.

    Nie powinien byc zdziwiony, bo osobiscie mi mowil, ze 31-go dnia reklamacja
    jest uznawana i taka jest faktyczna rzeczywistosc. Zloz oswiadczenie do UPC,
    ze 31-go dnia od zlozenia Twojej reklamacji minal termin odpowiedzi i
    zostala ona ustawowo uznana za rozpatrzona pozytywnie - a jezeli sadza
    inaczej, to moga dochodzic swoich praw na drodze sadowej. Osobiscie dziwie
    sie, bo UPC ma bardzo dobre podejscie do klienta (jak dotad przynajmniej
    takie zaobserwowalem jako klient), ale coz... prawo takie jest.

    Pozdrawiam,

    Tiger