eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUPC REZYGNACJA › Re: UPC REZYGNACJA
  • Data: 2006-06-11 21:09:38
    Temat: Re: UPC REZYGNACJA
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> W kontekscie tego co mowisz, dziwne bylo to, co poradzil mi swego czasu
    >> prawnik Federacji Konsumentow... Mialem fakture od operatora, ktora
    >> opiewala m. in. na bezprawnie (nieregulaminowo) nalozona kare. Kazal mi
    >> nie placic tej kary, "bo jak zaplace, to bedzie duzo trudniej te
    >> pieniadze odzyskac".
    >
    > A złożyłeś reklamację?
    >
    >> Czyzby poradzil mi zle? Dodam, ze dla swietego spokoju zaplacilem (nie
    >> chcialem tracic czasu dla 70 zl) i olalem operatora, przechodzac do
    >> innego.
    >
    > Nie wiem - na podstawie tych informacji trudno jest sobie wyrobić zdanie
    > na ten temat.

    Tak, zapomnialem dodac, reklamacja byla zlozona, byl w niej podniesiony
    zarzut niezgodnego z regulaminem nalozenia kary, operator odpowiedzial na to
    negatywnie, bez uzasadnienia, ze "kare nalozyl regulaminowo" i "mial prawo".

    Z tego co wiem, firma Aster City Cable sp. z o.o. w Warszawie stosuje takie
    praktyki notorycznie, wiec nie polecam korzystania z ich uslug. W UPC
    (Chello) od pazdziernika nie mialem ani pol problemu z obsluga klienta ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1