  • Data: 2003-02-25 23:09:22
    Temat: Re: UE coraz bliżej?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Feb 2003, Marcin Olender wrote:

    >+ "Jastra" <j...@g...sprint.pl> wrote [...]
    >+ > Nie ma listy przepisow, ktore nie beda obowiazywac
    >+ >
    >+ He he - jak sobie to wyobrazasz? Chcesz liste nieistniejacych przepisów?

    Hm... Ja sobie wyobrażam możliwość istnienia listy przepisów
    unijnych które nie będą obowiązywać w Polsce (zdaje się że słyszałem
    o żądaniach z zakresu światopoglądu - czy dobrze słyszałem że
    ma być zapis iż "przepisy unijne nie moga naruszać prymatu
    polskiego prawa w zakresie..." ??), takoż mieści mi się
    w głowie lista przepisów polskich które nie będą obowiązywać
    w unii ;> - ale to może przez dyskusję o zastosowaniu
    matematyki w podatkach (w innym wątku .podatki), znaczy: głowa
    spuchła i dużo wejdzie :)
    [...]
    >+ Pozdrawiam

    Wzajemnie :) - Gotfryd