eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje › Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    Date: Sat, 3 May 2003 20:59:48 +0200

    Kodeks karny:

    Art. 287. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub wyrządzenia
    innej osobie szkody, bez upoważnienia, wpływa na automatyczne przetwarzanie,
    gromadzenie lub przesyłanie informacji lub zmienia, usuwa albo wprowadza
    nowy zapis na komputerowym nośniku informacji, podlega karze pozbawienia
    wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    § 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia
    wolności albo pozbawienia wolności do roku.
    § 3. Jeżeli oszustwo popełniono na szkodę osoby najbliższej, ściganie
    następuje na wniosek pokrzywdzonego.

    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-