  • Data: 2010-08-10 19:37:48
    Temat: Re: Trudne chwile obowiązku meldunkowego
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-08-2010 o 21:32:35 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > A ja zawsze odpowiadałem, że to kosmetyczna zmiana. Ale cóż, jak ktoś
    > ma w głowie paragrafy zamiast rozsądku, to nic się nie poradzi ;)

    Najlepsze w tym jest to, że w ustawie o powszechnym obowiązku obrony RP
    niedopełnienie wojskowego obowiązku meldunkowego jest sklasyfikowane jako
    przestępstwo
    - i ta nowelizacje tego nie zmienia, mimo że usuwa wykroczenia.
    Czyli tylko kobiety i inwalidzi będą mieli prościej - to tak w ramach
    równouprawnienia :)

    --
    Tomek