  • Data: 2005-08-14 23:01:53
    Temat: Re: Trudna sprawa
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marqvs" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ddnnl3$iv8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > No to zajebiscie. Teraz jakis przyszly ojciec jak to przeczyta powinien
    > narobic 10-cioro dzieci. A potem jak dorosna to beda mu placici czynsz i
    > bedzie zbijał niezła kase. I nie bedzie musial pracowac bo dostanie
    > 10-krotny czynsz od dzieci-lokatorów. Zyc nie umierac i w dodatku narobic
    > mnostwo dzieci. Jak widac bedzie to niezly interes.
    >
    > Pieknie to wymysliles.

    Zgaduję - jeszcze nie jesteś dorosły (w pełnym tego słowa znaczeniu - nie
    chodzi mi o samą pełnoletność) i nie wiesz, ile kasy trzeba wydać, żeby
    jednego bachorka utrzymać przez min. 16 lat ?
    To minimum 40 000 PLN.

    Kto się narazi na wydatki rzędu 400 000 PLN, skoro wpływy z tej inwestycji
    są takie niepewne ??
    Nikt przeciez nie zmusza dorosłych dzieci, żeby mieszkały z rodzicami...

    Dzieciakom się wydaje, że "produkcja" dzieci to czysta przyjemnośc i rodzice
    powinni być jeszcze pociechom wdzięczni, że się raczyły urodzić i domagac
    wyłacznie praw...

    Monika