  • Data: 2002-01-09 17:45:49
    Temat: Re: Tramwaj i Auto?
    Od: "Elektroda" <e...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Bzdura!W takiej sytuacji zawsze pojazd szynowy ma i mial
    pierwszenstwo.Jesli
    >samochod ma zielone(jadacy na wprost)to rowniez tramwaj ma zielone lub
    >"pionowa kreske".A wiec ich status jest rownarzedny-czyli samochod
    >przepuszcza tramwaj albo bum z jego winy jesli za daleko stanie i
    skrecajacy
    >tramwaj go przytrze:)))
    >
    >Pozdrawiam
    >Leszek
    ZGADZA SIĘ !
    Ten skręcający tramwaj jednak pojedzie pierwszy!
    Według nowych przepisów i tego co mówi WRD od 1.01.2002 na skrzyżowaniu z
    sygnalizacją świetlną skręcający tramwaj czy w lewo czy w prawo ZAWSZE ma
    pierwszeństwo przed samochodami. Jesli na zielonym jadę prosto a z lewej
    mojej strony tramwaj skręca w prawo mi przed nosem muszę go puścić.

    pozdrawiam ;)
    El.