  • Data: 2011-12-05 16:32:40
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    news:jbio16$t8p$1@inews.gazeta.pl...
    > Nagrywanie strumienia wystarczy typowy komputer + wydajne dyski (nie wiem z
    > ilu kamer ma nagrywać).

    ale jezeli chce sie miec np. drugi serwer na wypadek awarii, naprawe w
    4 godziny, automatyczna kopie nagran do innej lokalizacji itd. itp.
    to zaczyna kosztowac

    a tak na oko pytajacemu wlasnie chodzi o to zeby miec full wypas,
    nadmiarowosc, zasilacze awaryjne, gwarancje naprawy w pare godzin i
    gwarantowany uptime... ale o takich rzeczach rozmawia sie
    *przed* zakupem z fachowcami ktorym sie placi za ich wiedze a nie
    daje sobie sprzedac *cos* przez *kogos* w pierwszym lepszym sklepie