  • Data: 2011-12-05 20:20:19
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    > a tak na oko pytajacemu wlasnie chodzi o to zeby miec full wypas,
    > nadmiarowosc, zasilacze awaryjne, gwarancje naprawy w pare godzin i
    > gwarantowany uptime... ale o takich rzeczach rozmawia sie
    > *przed* zakupem z fachowcami ktorym sie placi za ich wiedze a nie
    > daje sobie sprzedac *cos* przez *kogos* w pierwszym lepszym sklepie

    Miałem okazję być świadkiem, że w pewnej dużej kompanii po uszkodzeniu sprzętu w
    serwerowni serwis przyjechał dopiero po 3 dniach (połowa firmy nie miała dostępu
    do sieci i drukarek). Nam popaliło switche. ;)
    Oczywiście, że wymagania do sprzętu ustala się przed zakupem/przetargiem.
    Odbioru też nie robi "zenek majster".