    From: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TotoLotek
    Date: Wed, 29 Dec 2004 14:41:12 +0100
    Sender: m...@o...pl@ui238.internetdsl.tpnet.pl

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > To idzie ze składek ZUS.

    Czyli z innego rodzaju daniny.

    > Tu akurat nie zgodzę się z Szanownym Panem.
    > Po powrocie ze stypendium habilitacyjnego (2 lata w Narodowym
    > Instytucie w Japonii) w Polsce nikt mnie nie chciał zatrudnić,
    > ponieważ nie miałem znajomości. Oferty od potencjalnych pracodawców
    > były poniżające na równi z zasiłkiem. Był to początek roku 2000,
    > trudny okres - wysokie bezrobocie, mało prywatnych uczelni. żadna
    > okoliczna uczelnia nie chciała mnie w środku roku akademickiego.

    Z tego co wiem to prywatnych uczelni bylo juz wtedy dosyc sporo.

    > Byłem pół roku bezrobotny i pobierałem zasiłek, na który oczywiście
    > wcześniej płaciłem sładki ZUS i nadal płacę. Już go 10 razy
    > spłaciłem, gdyby pan wysunął zarzut, że to z pana podatku szło.

    A dla przykladu moj dziadek placil ZUS przez 40 lat, po czym nieszczesliwie
    zmarlo mu sie po roku pobierania emerytury, a pieniadze wyparowaly. Jezeli
    ze mna bedzie tak samo to mam prawo domniemywac, ze to co ja place takze
    zostanie przejedzone przez rozny element.

    > Czy uważa pan, że wtedy powinienem był umrzeć, ponieważ byłem jednym z
    > według pana "meneli i chamów" na zasiłku a moje dzieci ledwo co
    > jadły. Były dni, że mnie na herbatę nie było stać i popijałem suchą
    > bułkę przegotowaną wodą, żeby dzieciakom kupić mleko.

    Gdziez bym tam smial wyksztalconego Pana doktora uwazac za menela i chama.
    Chodzilo mi o inne warstwy spoleczne tzn. o tych co im sie uczyc i pracowac
    nie chce, a zyja z tego co dostana od panstwa (czyli ode mnie i od pana).
    Plodza oni swoje potomostwo, ktore bedzie wiodlo takie samo zycie, tyle ze
    juz na koszt byc moze mojego potomstwa.

    > Chce się czasami krzyczeć Niech żyje Polska! ale jak może żyć z SLD -
    > kulą u nogi.

    Panie doktorze, ta kula u nogi juz tonie pociagajac za soba cala reszte(co
    latwo zaobserwowac w mediach). Juz niedlugo nie bedzie po SLD sladu. Wtedy
    bedzie rzadzila prawica(byle AWS) i bedzie tak samo. Pan wtedy byl w Japonii
    to moze nie wiedziec co sie wtedy dzialo i jakie wspaniale reformy powstaly.
    Ludzie przyjmowali SLD z otwartymi ramionami.

    --
    pozdrawiam
    Mithos