    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TotoLotek
    Date: Wed, 29 Dec 2004 14:30:26 +0100

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:cquavq$f3m$1@news.onet.pl...

    > Przeciez wyplaca sie, wlasnie z podatkow

    To idzie ze składek ZUS.

    > roznego rodzaju zasilki i zapomogi,
    > ktore niejednokrotnie nie powinny byc wyplacane. Za przeproszeniem :
    > chamstwo i menelstwo sie mnozy i zyje sobie z podatkow uczciwych ludzi,
    > ktorych nie stac na zapewnienie godziwych warunkow swojemu potomostwu. A
    > czemu nie stac ? Bo oddaja znaczna czesc swoich zarobkow panstwu (podatki
    > inne daniny), na utrzymanie jakiegos marginesu spolecznego, ktory moglby
    > zniknac(czyli wymrzec) z korzyscia dla ogolu.

    Tu akurat nie zgodzę się z Szanownym Panem.
    Po powrocie ze stypendium habilitacyjnego (2 lata w Narodowym Instytucie w
    Japonii) w Polsce nikt mnie nie chciał zatrudnić, ponieważ nie miałem
    znajomości. Oferty od potencjalnych pracodawców były poniżające na równi z
    zasiłkiem. Był to początek roku 2000, trudny okres - wysokie bezrobocie,
    mało prywatnych uczelni. żadna okoliczna uczelnia nie chciała mnie w środku
    roku akademickiego.

    Byłem pół roku bezrobotny i pobierałem zasiłek, na który oczywiście
    wcześniej płaciłem sładki ZUS i nadal płacę. Już go 10 razy spłaciłem, gdyby
    pan wysunął zarzut, że to z pana podatku szło.
    Czy uważa pan, że wtedy powinienem był umrzeć, ponieważ byłem jednym z
    według pana "meneli i chamów" na zasiłku a moje dzieci ledwo co jadły. Były
    dni, że mnie na herbatę nie było stać i popijałem suchą bułkę przegotowaną
    wodą, żeby dzieciakom kupić mleko.
    Chce się czasami krzyczeć Niech żyje Polska! ale jak może żyć z SLD - kulą u
    nogi.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.