  • Data: 2024-02-26 00:41:31
    Temat: Re: To takie samo GOOOOWNO jak RODO
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2024 o 22:15, _Master_ pisze:

    > Skoro tak to nie powinien istnieć zapis zmuszający Zdrowego myślącego
    > białego człowieka do odklikania bez czytania
    > DEBILIZMOWI w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom
    > osobistom ;-)

    Uważam, że zdecydowanie masz w tej materii rację. Ale co ja mogę? Zdarza
    mi się rezygnować z przeczytania treści, jak się okazuje, że check lista
    jest za długa. Nie chce mi się zdecydowanie analizować tego, na co
    mógłbym pozwolić, a na co nie. No i zastanawia mnie, na ile "geniusze
    marketingu" zdają sobie sprawę, ze po wysłuchaniu po raz 50 na YouTube
    przy kolejnych filmikach kretyńskiej scenki, jak to posłużenie się
    aplikacją ROSSMAN uratuje głodujące dzieci zniechęca mnie nie tylko do
    instalacji tej ich aplikacji (akurat unikam zbędnych na telefonie), ale
    i zwizytowania tego sklepu. No przecież klienci tego sklepu płaca za tę
    badziewną promocję.
    --
    (~) Robert Tomasik